zondag 29 september 2013

Pinspiration and new colors

Ook zo aan het genieten van deze 'Indian Summer'? Ik moet zeggen dat ik wel even schrok toen ik van de week dacht 'had ik mijn handschoenen maar aangedaan'.....! Brrrrr

Lees hieronder mee wat mij deze week heeft bezig gehouden:

Helemaal 'on trend' zijn momenteel de brede armbanden, die bestaan uit meerdere armbandjes van verschillende kleuren en materialen, bij elkaar gehouden door een magnetisch slot (super easy). De armbanden hebben een ' ibiza-feeling', maar je kunt ze ook herkennen aan de Hipanema stijl. Gister zag ik de armbandjes nog bij Daphne Deckers en diverse andere BN'ers spot je er ook regelmatig mee. Klik op de foto om deze armband te bekijken in de webshop.  
Ook zie je dit najaar veel sieraden met een 'Oily'-effect. Dit is weer eens wat anders en ook goed te combineren met zwarte of paarse armbandjes. De paarse is helaas uitverkocht (de meest linker). Maar bekijk de rest door op de foto te klikken.  
Deze oorbellen draag ik het liefst bij een roze blousje of een neutrale outfit. Lekker glimmend, vrouwelijk en niet te extreem. En ze zijn nu extra leuk geprijsd: van 10,95 voor 5,95! Klik op de foto ;)
Deze ketting blijft nog steeds een van mijn favorieten. Hij is opvallend, maar heeft een 'lieflijke' uitstraling. Omdat deze ketting perfect op een zonnige dag als vandaag: 20% korting op de ketting! Klik op de foto en je kunt hem bekijken in de webshop. 
Pinnen, pinnen, pinnen en nog eens pinnen... en dat zonder dat het geld kost ;) Je kunt Livly nu ook vinden (en volgen) op Pinterest onder de naam: livlyjewelry. Op Pinterest kun je zien wat me inspireert, raakt en wat ik graag met jullie deel. Klik op de foto om naar ons Pinterest-account te gaan!    
Sinds het begin (ontstaan) van de webshop ben ik bezig met het verzinnen van een mooi (en bij mij passend) kleurenpalet. Ik wil dit laten terugkomen op de webshop, advertenties en andere 'uitingen'. Als snel werd duidelijk dat ik iets met de kleur  blauw wilde. Maar het liefst ook met roze... maar wat past daar dan verder bij? En hoe komt dat over op de site? Na een aantal aanpassingen hier en daar ben ik blij dat ik nu mijn 'combi' gevonden heb :). Voortaan herken je Livly dus niet alleen aan het logo, maar ook aan het kleurgebruik zoals hierboven weergegeven! Gewoon omdat dit vrolijkheid, levendigheid, veelzijdigheid en energie uitstraalt! :)  
En dan nu: tijd voor een nieuwe week (= nieuwe kansen!)
&
Do more of what makes you happy!
XOXO Helma

PS. houd de webshop / social media in de gaten: volgende week komt er wat warms ehhh, leuks online ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten